De Brabantse Personal Branding & Contentspecialist
Iedere ondernemer heeft een verhaal. Iedere ondernemer heeft hiermee ook toegevoegde waarde voor het geheel. Of je nu zelfstandig ondernemer bent of onderdeel uitmaakt van een team, de 'cocktail' van je kwaliteiten, eigenschappen en ervaringen maakt dat jij (of je bedrijf) uniek bent. Op zoek gaan naar het DNA van jou als ondernemer en het unieke verhaal achter jouw (of jullie) bedrijf is daarom het leukste dat vind ik om te doen als branding & contentspecialist en dit te vertalen naar een unieke contentstrategie.
Mijn merkessentie: de inspirerende helper
Inspirerende helper. Als je mij in 2 woorden wilt omschrijven. Ik merkte namelijk, al vanaf mijn kindertijd, dat ik het leuk vond om anderen te helpen met hun huiswerk of opdrachten in de klas. Ik werd toen door de juf of leraar ook vaak bij een klasgenootje gezet. Heerlijk vond ik dit. Kijken hoe ik de ander de lesstof zou kunnen leren begrijpen, waardoor de zich prettiger voelde. Daar begon het dus al om mensen helpen hun doelen te bereiken en zo het geluksgevoel wat meer te verspreiden in de wereld.
"Als ze je niet kennen,
dan kunnen ze ook niet voor je kiezen"
Sandra Stassar
Meer over Sandra...
Geboren en getogen in Eindhoven. Want ja, in Brabant daar begint mijn merkverhaal. In een warm en veilig gezin opgegroeid waarin familie centraal stond en samen lekker eten. Precies, de bourgondische inslag en iedereen die thuis welkom was (nou ja bijna iedereen dan). Vrienden en klanten omschrijven mij als persoonlijk, warm, spontaan, en dat ik op een vriendelijke manier feedback geef. Op dit moment woon ik in de parel van de Kempen: Eersel. Niet toevallig, want ik ben als branding specialist altijd op zoek naar de parels die je uniek maken!
Wat voor mij belangrijk is
Gezellig samen eten, reizen, natuur, boeken lezen, wandelen yoga, tennis, (wereldse) muziek en koken
Waar ik een hekel aan heb
Sociaal onrecht en ''blaaskaken". Iedereen heeft een verhaal, mag gezien worden en een bijdrage leveren aan het geheel. Ik was zelf ook altijd een verlegen meisje en ik heb inmiddels geleerd mezelf op een authentieke manier te laten zien. Met personal branding. Bij mij dus ook geen blablabla. Het zullen mijn Brabantse roots wel zijn 😊. Daarom leer ik je ook graag je podium te pakken op een manier die bij jou en je doelgroep past.
Mijn persoonlijk motto
"Give a man a fish and you feed him for a day;
teach a man how to fish and you feed him for a lifetime".
Lao Tzu
"Sandra vind ik uitermate betrokken, persoonlijk en creatief. Ze leeft zich heel goed in (in de markt en persoonlijkheid). Vooral in hoe ik mijzelf uniek kan profileren en promoten. Dank je wel Sandra!"
Mijn werkwijze: persoonlijk, innovatief en verbindend
Persoonlijk door goed te luisteren naar je/jullie verhaal. Daar begint een analyse bij mij altijd mee. Op basis van jouw/jullie input ga ik aan de slag met een merkscan. Ik neem hiervoor ook o.a. de sociale media en website door en we doen een uitgebreide verkenning van de merkwaarden, expertise en ervaringen. De analysefase is voor mij een absolute must om me te kunnen verdiepen in de mens(en) en de unieke details van de dienstverlening. Het geeft me beter inzicht in het 'merk DNA', zodat ik als specialist van een afstand kan meekijken en zo ook kan wijzen op de welbekende 'blinde vlekken'.
Mijn innovatief vermogen uit zich in de communicatie naar de markt. Vooral over het wat en hoe precies kan ik goed meedenken als contentspecialist, bijvoorbeeld de metaforen en beelden die ik voor me zie. Maar ook door creatieve werkvormen toe te passen, krijgen we vaak zeer mooie resultaten bijvoorbeeld voor de visualisatie van een bedrijf via bijvoorbeeld de sociale mediakanalen. Mocht je/jullie zelf wat minder creatief zijn, dan kan ik zeker op dit vlak veel betekenen en aanvullen met content ideeën waar nodig.
Samenwerken of teamwerk is de basis voor mij van iedere werkrelatie, zodat de verbinding gemaakt kan worden met je/jullie doelgroep(en). De 'klik' moet er daarom voor mij vanaf het begin al zijn om samen iets moois neer te zetten. Hoewel ik vraag om templates en tools zelf thuis voor te bereiden, kijk ik mee en verdiep ik me in de markt om zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en zo ook veel waarde toe te voegen.
"Sandra weet doortastend door te vragen en je te laten nadenken,
en haalt daardoor dingen naar boven waar je zelf geen weet van had."
Marlies
Diploma's en certificaten:
Communicatie coach (SRM), NLP practitioner's coach (IEP), Digitale Marketing (NIMA), Marketingcommunicatie B (SRM), Green Belt/Lean leadership