l
Maak van je bedrijf een merk

Jouw merkverhaal - de ultieme basis voor een unieke contentstrategie

Online zichtbaar zijn op een manier die bij je past. Hoe pak je dit aan?

 Misschien herken je jezelf hier ook wel in:

je wilt starten met Instagram of LinkedIn, maar je hebt nog geen idee wat
je een nieuwe doelgroep wilt bedienen, maar hoe dan?
je je telkens afvraagt "wie zit er nu op mij te wachten?"
je veel tijd 'verbrandt', omdat je niet weet wat te posten
het gevoel hebt dat je je online nog anders presenteert dan je in 'werkelijkheid' bent.


 

 1:1 module contentstrategie - Ontdek je unieke merkverhaal voor de juiste klanten 

In deze module ga je samen met mij aan de slag om een uitgebreid verhaalschema te ontwerpen voor je contentstrategie, met als doel om de connectie te maken met jouw ideale klanten. De basis van een goed merkverhaal begint namelijk bij jou en kennis van je doelgroep! Op basis van een uitgebreide analyse gaan we aan de slag om een concreet verhaalschema, bestaande uit de content pillars en content thema's die bij jou passen,  vast te leggen voor je communicatie. Samen gaan we een contentplan maken voor 2022 met als doel 'top of mind' te worden bij jouw ideale klanten!

Wat ga je leren?

Het begint bij jou. Wie ben jij als ondernemer? Met welke ambitie voor de toekomst?  En wie is je ideale klant? Welke drijfveren en uitdagingen heeft hij/zij? Op welke wijze ga jij waarde toevoegen?

In deze module gaan we dan ook op zoek naar waar je voor staat, wat je onderscheidend vermogen is en waarom je doet wat je doet. Je leert ook via welke vormen jij het beste je boodschap kunt overbrengen. Uiteindelijk kun je jouw unieke merkverhaal en ideeën omzetten in concrete acties voor je content zoals je website, emailmarketing, webinars en je posts voorde sociale mediakanalen.


Inhoud module contentstrategie vanuit jouw merkverhaal

  • Analyse van het "DNA" van je bedrijf, de merkwaarden, merkkwaliteiten, en de visualisatie van je merk 
  • Je leert hoe je een persona maakt van je ideale klant als vertrekpunt voor je communicatie
  • Je bepaalt de belangrijkste communicatieboodschappen aan de hand van jouw ideale klant; ook gaan we op zoek naar de woorden die bij jouw merkverhaal passen
  • Je maakt een basis opzet voor je contentplan voor 1 gekozen doelgroep; we leggen de belangrijkste content pillars en content thema's voor je merkverhaal vast. 
  • Je leert welke contentvormen en contenttypen en zijn, en hoe je online zichtbaar kunt zijn op een manier die bij jou en je ideale doelgroep past.
  • Tevens ontvang je informatie over de basics van een personal branding strategie, tools voor het content creatieproces en een template contentplan 2022, inclusief inhaakkalender, overzicht sociale media en kanalen, en content vormen cadeau!


Wat levert deze module je op?

 Inzicht in je professionele identiteit van jou als ondernemer en hoe je dit inzet voor je persoonlijke online contentstrategie:

  • Je ontdekt je missie en visie, kortom jouw 'why' voor je persoonlijke merkstrategie
  • Je ontdekt je  'brand voice'; wat zijn nu de woorden die je voor de communicatie van je bedrijf kunt gebruiken en je personal brand
  • je contentstrategie wordt vastgelegd aan de hand van content thema's, beelden, middelen die bij je bedrijf passen 
  • Volop content ideeën die bij je persoon en stijl passen
  • De basis voor je contentplan voor 2023! 
  • Handig naslagwerk: het ABC van merkdenken

 

 Deze module is de perfecte basis voor authentiek content met een plan om zo je ideale klant te bereiken! 

Locatie: Eersel, Strijp S in Eindhoven of online

Investering: € 895,- (excl. BTW). Houd er rekening mee dat je voor iedere sessie werkopdrachten mee naar huis krijgt.  

Vertel mij meer in een persoonlijk gesprek hoe we mijn contentplan maken!


"Ik heb een heel fijn traject bij Sandra gevolgd. Ze verdiept zich in je bedrijf en geeft aan waar je kan verbeteren. Handig zo'n hulplijn!"

Bianca